lördag 29 november 2008

Vackra kuddar

Kuddar kan man aldrig få nog av. Jag har hittat flera jag verkligen vill ha den senaste tiden, men tyvärr säger plånboken stopp så nu står de högt på önskelistan istället. Bla en fantastiskt vacker kudde från Tinekhome som, håll i hatten, kostar 895:- och det känns ju lite väl saftigt. Den svarta runda kudden på bilden kostar 695:- och det är tyvärr också för dyrt för mig just nu iaf. Men jag brukar gå in i den underbara affären Grönbergs Interiör i Göteborg ganska ofta för att titta på dem och plågas lite. Hoppas att de rear ut alla fina kuddar under mellandagsrean... Några andra kuddar som är mycket vackra är Mimous kuddar, www.mimou.se som finns i galet många olika färger och material. Dessa kuddar kostar ca 395:- och uppåt så det känns lite mer rimligt.I Göteborg finns Mimou hos Prylgalet, Engelska tapetmagasinet, Essenza och Grönbergs Interiör. Kuddarna i gungan kommer från Room, www.room.se




1 kommentar:

Anonym sa...

åh, jag vill ha den fantastiska gungan!!!