torsdag 4 december 2008

Julpynt


Nu efter några dagar med hysteriskt pluggande kan jag återgår till mitt bloggand, äntligen. Imorgon ska jag in till stan och fixa de grejer som behövs för att få lite julkänsla här hemma... lite väl sent kanske men det är nu jag har tid. Är lite besviken på julstjärnan jag köpte idag som redan gått sönder så den ska bytas... typiskt att jag inte kan hitta den gamla som jag höll i handen för några veckor sedan och då la på nått "bra" ställe så att jag skulle hitta den när den skulle fram till advent... men nu har jag letat, letat och letat och hittar den inte, helt sjukt faktiskt. Så det fick bli en ny, och den är faktiskt väldigt fin den också. Den ser ut som stjärnan på bilden, MEN VIT. Stor och fin och kommer från Åhlens, Anemon 13o:-
Bildkälla: www.ahlens.se

Inga kommentarer: