söndag 29 mars 2009

Lyxigt SPA på Hisingen i Göteborg

Sankt Jörgen Park Resort på Hisingen i Göteborg erbjuder bl a 4000 kvadratmeter spa, golfbana, tennishall och gym. Hotellet är designat av arkitekt Hasse Andersson och har 82 rum och 10 sviter. Tre dagars avkoppling med två övernattningar i dubbelrum, stor frukostbuffé med småvarmt, två luncher, två trerätters middagar samt en sparitual och fri tillgång till spa & sportclub. I detta erbjudande ingår även en 110 min valfri kur och en en valfri 50 minuters behandling. Paketet gäller med ankomst alla dagar och kostar 4790 kr/person. Men vi som bor så nära behöver ju inte bo på hotellet utan kan t ex endast boka en klassisk svensk massage, 50 min för 825 kr.Kan vara värt att få tillbringa lite tid i dessa rogivande lokaler.





6 kommentarer:

Maria sa...

Man skulle ju kunna sova över ändå, bara för att få känslan av att man är på semester. =)

Inspirera Mera sa...

Det såg riktigt härligt ut!
Ha en trevlig helg, kram Sandra

j sa...

heej,
så kul att nästan alla bloggar nu för tiden.. ;p
hoppas allt är bra med dig/er!

kram

Charlotte sa...

Börja blogga igen Olivia! Det var ju så bra ju!

Olivias sa...

Ja visst är det många som bloggar... går lite i perioder för mig men ska nog börja lite smått igen :)

Mia sa...

Jag känner igen mig så mycket.
TACK för tipset =) jag skulle verkligen behöva det!